O mnie słów kilka...

Pisanie o sobie nigdy nie przychodziło mi łatwo, dlatego skupię się wyłącznie na mojej pasji - muzyce, której to zresztą dotyczy ten blog. Odkąd pamiętam kocham ją szczerze i lubię, gdy jest wokół mnie. Pomaga w chwilach trudnych i nieprzyjemnych, wspiera oraz kształtuje wyobraźnię. Przez ponad dekadę miałem przyjemność rozmawiać z wieloma polskimi oraz zagranicznymi artystami, a wszystko to w ramach wywiadów dla jednego z internetowych portali. Czym więc muzyka jest w moim życiu? Pasją oraz odskocznią od codzienności. Daje energię, dostarcza pozytywnych emocji. 

Chciałbym, aby ten blog stał się miejscem dyskusji o muzyce. Moje recenzje - choć subiektywne z założenia - mogą zainspirować do poznawania twórczości artystów dotąd nieznanych. Głęboko wierzę, że cel ten uda mi się osiągnąć, a doświadczenie to okaże się fajną przygodą.

Zatem bez zbędnej dłużyzny, zachęcam Was do lektury publikowanych tu treści. I niech muzyka będzie z Wami! :)

Komentarze

Popularne posty